4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

A szerencse forgandó...

2010.04.20. 17:34 - bombazsu

Ma suli után hívtak a fiúk, hogy menjek velük ping-pongozni. Mentem, mert végülis nem siettem sehová. Pusztán az ütők száma (2) volt gond, merthogy 5-en voltunk: Daeyoung (kóreai), Sergej (orosz), Hasan (török), Markus (svéd) és én. Azt találta ki Markus, hogy a nyertes marad a pályán, s a vesztest cseréljük. Rövid meccseket játszottunk, csupán néhány ponttal. Az első körben mindenkit mócsingra vertem. (Ezt a mócsing kifejezést otthon szoktuk használni egymás között, amikor - 21-es meccs esetében - 10 alatt van bőven a vesztes pontszáma.) A következő körben pedig én voltam mócsing. A végén már azon röhögtem, hogy nagyon nagyok voltak a különbségek. Vagy nagyon kikapott valaki, vagy nagyon nyert. És itt be kellett látnom, a szerencse forgandó... Vagy inkább szélirány függő?? Persze lehet, hogy csupán ez volt nekem/nekünk kedvező(tlen).

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr751937582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása