4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Vegyes(felvágott)

2011.11.13. 21:10 - bombazsu

No, már megint eltelt egy hét, vagy még több is...! Azóta szorgalmasan járkálok az óráimra (azt hiszem a magánének a kedvencem - a fene se gondolta volna ezt 8 évvel ezelőtt!), és mint kiderült, az Erasmusosokkal is van közös szemináriumom. (Azt hittem, hogy elfelejtettem felvenni Erasmusos órát, de ezek szerint nem.) És még tesizni is eljutottam majd' minden nap! (Olyan izomlázam van...!!)

Tegnap este voltunk egy páran orgonakoncerten. Nagyon tetszett. 12 Bach mű: preludium és fúgák, ill. korálok. A műsor nagyon okosan volt a kezünkbe adva: minden műről írtak 1-2 mondatot. Ettől szinte személyesebb volt az egész. Szerintem ellophatnánk az ötletet!

Más téma:
Számomra mindig problémát okozott, hogy a konyhában dohányoznak. Tegnap vettem észre egy kis piktogramot a konyhaajtón, miszerint az dohányzó helység. Ma végigjártam az épület mind a 9 emeletét, s meglestem, hogy melyik ajtóra mit tettek ki. Szerencsére csak 3 dohányzó konyha van az épületben! Az viszont pech, hogy az egyik pont itt van. De sebaj, majd rohangálok az emeletek között! Úgyis csak főzni járok oda... meg a testmozgás sem árt evés előtt...!

Ma nem ismerek magamra! Megírtam egy házidogát, aminek jövő hét vasárnap a határideje. Azt hittem, hogy hosszabb idő, míg elkészülök vele, de amúgy sem lenne időm ilyesmikkel foglalkozni 1 hét múlva! :) (Na, vajon miééért??)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr533375330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása