4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Ellenőr

2011.11.18. 20:14 - bombazsu

Már lassan 2 hónapja vagyok itt, de még nem láttam egy ellenőrt sem a helyi BKV-n (LINZ AG). Igaz, nem utazom keresztbe-kasul naponta a várost, de az elődeim azt mondták, hogy sűrűn járnak. Ma volt szerencsém összefutni velük. Egész pontosan egy ajtóval arrébb akartam menni a buszon (amivel 1 megállót mentem), de láttam, hogy ott "nagy munkában" van egy fontosnak tűnő ember. Éppen adatokat rögzített. No, gondoltam, most nem megyek oda haverkodni, de mire visszafordultam, előttem állt egy "kedves és intelligens arcú szőke szépség", aki odaböffentette, hogy "Ticket bitte!". Hirtelen végig kellett gondolnom, hogy most hol is van a micsodám, de aztán elővarázsoltam neki. Neki, aki jól megnézte az érvényességi dátumot, majd egykedvűen biccentett, hogy minden rendben. Miután leszálltam a buszról, azon tanakodtam, hogy vajon miért ilyen mogorva az összes ellenőr? Mintha meg lennének bántva. De végül is nem lehet könnyű nekik sem, mert mindenki, akikkel csak találkoznak, utálja őket. Nem mondom, én sem vágyom a közelségükre és a társaságukra...! Pechük van, mert utálatos a munkájuk. Na mindegy, ez nem az én problémám. Amúgy egész jól álcázták magukat, mert nem tűntek tipikus ellenőrnek. Vagy csak még meg kell tanulnom, hogy itt milyen a tipikus ellenőr.

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr843394855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása