4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Október 23.

2011.10.23. 16:12 - bombazsu

Töprengek, merengek... Egy éve, 2010. október 23-án pont ilyen szép napsütéses őszi nap volt, mint a mai, vagy talán melegebb. Anyuval délelőtt épp túrógombócot gyúrtunk ketten a konyhában, s közben beszélgettünk. Már nem is tudom miről, talán az élet nagy dolgairól - mint ilyenkor mindig. ...
Aznap volt a nagynéném születésnapja is. Illetve idén is ma van! :-)

Tegnap is szép, napos idő volt, és már tegnap is ezeken merengtem. Ma nézegettem az internetes portálokat: nincs semmi érdekes cikk a mai napról.

Ma - ha nem is túrógombócot, de - zöldséglevest főztem magamnak olyan emberes mennyiségben. Most néhány napig kénytelen leszek ezt enni, de egyáltalán nem bánom, mert finom. Csak azt bánom, hogy nincs merőkanalam, ezért kissé nehézkes így a leves kiszedése a lábosból.

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr193324119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P-B-J 2011.10.24. 15:38:45

Érdekes, nálunk pocsék idő volt tegnap... és valahogy a tavalyi 23-a is elég nyomasztó napként maradt meg bennem...
Ma elloptam egy pulcsidat! Tetszik, úgyhogy úgy döntöttem, hordom máskor is!:-) pápá

bombazsu 2011.10.24. 18:16:45

Igazad van, nyomasztó és borzasztó volt, de azt nem akartam részletezni. Elég, ha mi tudjuk...

Melyik pulcsimat loptad el? Ez neméééér!! Teszed vissza rögtön?! Én is akarom hordani!! (Itt alig van...) Rendben, otthon én is megloplak! :p


süti beállítások módosítása