4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Hétvégi vendégek

2011.12.14. 23:47 - bombazsu

Most, hogy már közelebb vagyok a következő hétvégéhez, mint az előzőhöz, megszólalt a lelkiismeretem, hogy le kéne írnom, hogy mit műveltem a szabad napjaimon.

Juli és Tomi jártak nálam látogatóban. Már az elszállásolásuk is izgalmas volt, hiszen a finnektől kértem kölcsön a matracokat, amiken ők alhattak. Ezzel a művelettel tökéletesen betelt a szobám, egy tűt nem lehetett leejteni. Lényegében minden szabad területen aludtunk, vagy épp a táskáinkat tároltuk. Őszintén szólva nem vagyok hozzászokva ahhoz a tényhez, hogy 3 ember már tömeget alkot. (Máig nem bírom feldolgozni ezt a traumát...!)

Tulajdonképpen ugyanazokat a helyszíneket mutogattam meg nekik, amiket néhány hete Aladárral is bejártunk. Közben arról vitatkoztunk (egész pontosan a Juli - mert én csak nevettem rajtuk) a Tomival, hogy mi számít kirándulásnak. Juli azzal érvelt, hogy mentünk erdőben, sárban, esett a hó, tehát ez már kirándulás!!! De Tomi szerint attól még, hogy esett a hó, ez még csak egy séta! Pechünkre elég ködös volt az idő, úgyhogy nem látták felülről Linzet, ami persze nem is olyan nagy baj, mert a füstölgő gyárkéményeken kívül nem sok látszik...

Szombat este meghívtuk egy forralt borra a Terezát, Astridát és Martint (ők mind Erasmusosok). Órákig beszélgettünk és nagyokat nevettünk - azt hiszem mindnyájan élveztük a társaságot!

Vasárnap koradélután vettünk búcsút, mert a nagyon elfoglalt rokonaimnak este 8-kor jelenésük volt egy másik társaságban.

Nagyon jó frizurákat font nekem a Juli, amit ezúton is köszönök neki! A 2 copfos fonatot tegnap szedtem szét.

Lehet, hogy holnap jön még egy beszámoló, de nem lövöm le a poént...! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr103464388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása