4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Bátor voltam

2011.11.29. 22:00 - bombazsu

Délelőtt volt valami hivatalosabb megnyitó az International Week keretében. Egy ljubljanai tanár is tartott előadást szociológiai témában, de már a legelején (egy kissé sűrűre sikerült táblázatainál!) elveszett a fonál, s csak a legvégén (kb. 25 diával később) leltem meg - azt hiszem. Sajnos nem tudtam a legvégéig maradni a programnak, ezért a "Van valakinek kérdése?" részről dobbantottam. S ezzel a dobbantással egy egész lavinát indítottam meg, ugyanis a fél előadó velem tartott (utánam az özönvíz!), s a folyosón hálás pillantások tapadtak rám. Nyilván le se tagadhattam volna az arcomról, hogy "Most mi vaaan???". Egy férfi vetett oda nekem egy mondatot, de azt is csak utólag vettem észre, hogy az a mondat nekem szólt... Ezek szerint mindenki arra várt, hogy valaki meginduljon, mert egyedül kimenni gáz?!?! Hát akkor tényleg én voltam a legbátrabb! (Vagy épp legpofátlanabb - nézőpont kérdése!)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr503423123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása