4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

A rejtély

2011.10.13. 22:47 - bombazsu

Megoldódott az internet hol, ill. hol nem létének a rejtélye. Valami routert dugtak rossz helyre (vagy lehet, hogy kihúzták??), s ezzel 3 vagy 4 kollégiumot vágtak el Linzben a külvilágtól. Nem tudom, hogy pontosan hogy derült erre fény, de az biztos, hogy a portás nénink reggel végigment az összes szobán és megnézte az internetkábelt. Engem speciel reggel 9-kor vert ki az ágyból... Próbálkozott kulccsal is bejönni, de 2 dolog miatt híusult meg a kísérlete: 1: az én kulcsom is benne volt a zárban belülről; 2: tuti rossz kulccsal próbálkozott! (Még érkezésemkor cseréltek zárat, azóta a 218A zárja van nálam.)

De sebaj, ha már így kivertek az ágyból, délelőtt kitakarítottam, olyan kolis módra: loptam felmosó felszerelést, s azzal nyaltam fel a padlót. A fürdőre már régen ráfért! Aztán elkészítettem életem első almalevesét (természetesen netről szerzett recept alapján). Főzés közben rá kellett döbbennem, hogy a fűszerek tulajdonképpen a forralt borba is kellenek. Így megállapítottam, hogy már csak egy üveg bor kell a forralt boromhoz! Na, na, ki jön ide és hoz nekem egy üveggel??

Holnap leköltözök a 6. emeletre, Astrida társaságába. Még össze kéne rakni a pakkom. Ez pont olyan, mintha egy táborba, vagy valami utazásra készülnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr953301641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2011.10.13. 23:13:00

Nem akarlak megijeszteni, de főkulcsról hallottál már? Szerintem a portás néni bármikor bejuthat hozzád, ha akar... ;) Persze a kulcs a zárban jó megoldás, esetleg vödör víz az ajtó fölé!

bombazsu 2011.10.14. 13:03:48

@KoBa(k): Azért kicsit megijesztettél, noha hallottam már főkulcsokról. De azért egy hivatásos betörőn még a kulcs-belülről-a-zárban sem foghat ki! Úgy tűnik Frau Konrad még (látszólag) kezdő.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2011.10.17. 10:46:56

@bombazsu: Reméljük Herr Konrad se jár körbe éjszakánként... :P


süti beállítások módosítása