4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Utolsó hetek

2010.06.21. 13:04 - bombazsu

Rémes, elérkezett az utolsó bő két hetem. Sajnos kicsit több időm van, mint a kellemes, mert a Szilvi még csak holnaptól dolgozik újra, ezért gyakran szétcsúsznak a napjaim. De azért szerencsére vannak kötelességeim! Igyekszem sokat olvasni, meg azért 1-2 német feladatot is végigcsinálni, még mielőtt a feledés homályába merül ez a tudományom. Külön öröm számomra, hogy a kóruson egy lánynak sokat magyarázhatok a kottaolvasás rejtelmeiről, illetve annak értelmezéséről. És persze (majd' elfelejtettem!!) pénteken lesz ismét előadásunk a színházas projekttel. Ugyanaz lesz a műsor, mint márciusban. Abba a jelenetbe, amiben én is játszom, két új szereplő került, így szerencsére most nem én vagyok a nagy lázadó, aki nem hajlandó fürdőruhában szerepelni.

Apropó, színházasdi... Az elmúlt napokban volt egy próbánk, ahol meglepetésemre kiderült, hogy énekelni is fogunk. Kaptam kottát, így nagyjából képben voltam, hogy hogyan kéne szólnia a "műnek". Háááát, kicsit bátorkodtam megkérdőjelezni az énektudásukat. Végül úgy döntöttem, hogy nem szólok bele semmibe, a jó hangulat a lényeg és nem a kottahűség. Egy dolgot azért beléjük vertem: a ritmust. Arra gondoltam, hogy ha már egy hang sincs a helyén, és úgyis képtelenség leénekelni a darabot, mert túl nagy a hangterjedelme, akkor legalább a ritmika legyen a helyén, hogy ne össze-vissza szavaljunk. Azt hiszem, ez a maximum, amit jelenleg hozzá tudok tenni ehhez a darabhoz. Ja, meg majd még énekelnem is kell egyedül, ettől függetlenül. Valamilyen vidám ének(ek)et. Azt sem tudom, hová nyúljak!! Ötletet szívesen fogadok!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr382097878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P-B-J 2010.06.21. 23:49:50

Hááát, használd ki ahogy csak tudod az utolsó pár hetet!
Ének javaslatom a Fájaafejem című szupersláger, amit annó kishúgunk a mikulásnak énekelt...:):)

bombazsu 2010.06.22. 10:44:10

@P-B-J: Köszi az ötletet! :) De ez vidám? Amúgy eddig az Érik a szőlő vált be, mert fülbemászó a dallama és a többiek is tudják lalázni. (És 3 versszakát is tudom!)
Holnap jönnek az Ágiék, ők látni fogják az előadást. Kíváncsi vagyok, hogy mi (lesz) a véleményük!


süti beállítások módosítása