4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Karneval der Kulturen

2010.05.23. 19:26 - bombazsu

... avagy a kultúrák karneválja. Ez a neve annak a kulturális eseménynek, ami most a napokban van itt Berlinben. Különböző népek, népcsoportok vonulnak végig az utcán kamionokon és énekelnek, zenélnek, táncolnak, különböző mutatvánokat adnak elő (hullahoppkarikáznak, zsonglőrködnek stb...). Kicsit olyan, mint Fehérváron a Királyi Napok. (Bár az az igazság, hogy eddig egyszer voltam csupán Királyi Napokon, és az is csak egy pár óra volt.) Állítólag magyarok is vannak, de mi nem láttuk most őket. Viszont van egy tér, ahol - szintén ennek a programnak a keretében - bódék vannak felépítve és ott árulják a népek a portékáikat. Délelőtt (Szilvi unszolására) kinéztem. Hajnali 10-kor még álmos bódétuljadonosok keresték az ajtót, fél 11-kor pedig kezdtek kinyitni egy páran. Találtam két magyar lángosost. Az egyik még nagyon zárva volt, a másikat már éppen nyitogatták.

Nem rég értünk haza erről a kamionos felvonulásról. (Találkoztunk magyar nézőkkel is!) Négy gyerekkel voltunk ott. A Szilvi megitatott velem valami rémes koktélt. Még mindig szédelgek tőle. Tulajdonképpen elég nagy felelőtlenség volt ez a Szilvi részéről, mert bő negyedóra múlva fel kell mennem fektetni... De szerencsére, már azt hiszem elég rutinos vagyok. :-)

Éééés most kivételesen képek is készültek. 1-2 lövés kifejezetten a férfi olvasóimnak készült! Enjoy them! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr952025814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauren Robert 2010.05.24. 00:14:02

egy jó koktél bármikor:P

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2010.05.24. 10:03:45

Jó koktél sose rossz. ;) A karneválra meg este tessék kimenni, fektetés után, az esti lángosra meginni egy kupica pálinkát, hogy meg ne ártson. :P

bombazsu 2010.05.24. 11:43:07

Úgy értitek, hogy egy jó koktél bármikor fejbevág? ;)

Képeket kitettem, belinkeltem, lehet legeltetni a szemeket a szép női testeken! :P

Tegnap este nem mentem sehová. Éjfél után jöttek haza a szülők. Addig 24-et néztem: 4 részt egymás után. Alig bírtam elaludni... :S

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2010.05.24. 19:06:26

Hát, mindig meg kell állapítanom, hogy csak a magyar lányok a legszebbek! ;)

A 24 jóféle, nem csak buta akció? Lassan vége az idei sorozatszezonnak, kéne valamit letölteni a nyárra...

bombazsu 2010.05.24. 21:39:13

A 24 nekem - egyelőre - tetszik. Nem mondanám gagyinak, de inkább felszólítom azokat a tesóimat véleménynyilvánításra, akik látták már ezt az évadot (mind a 24 részt)! Tehát P-B-J, Britannicus, (meg még ki tudja ki,) nyilatkozzatok!!
Mindenesetre szerintem érdemes! (Nekem még 7 rész van hátra.)


süti beállítások módosítása