4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Karnagyszavazás + Utódok??

2010.05.19. 14:37 - bombazsu

Csak hogy az előző bejegyzésemhez kapcsolódjak: hétfőn megszavaztuk kóruson a nőt. (Úgy döntött a vezetőség, hogy a pasira nincs keret.) A szavazás kicsit érdekesen történt: Ki szavaz a nőre? Ellene? Tartózkodás? Ezek után vártam ugyanezt a pasival is, de az elmaradt... Utána felolvastak egy kedves levelet, amit a dánok küldtek, ill. megnéztük a videót is, amit szintén ajándékba küldtek.

És persze még a múlt héten kiderült, hogy miről is akartak velem beszélni! Természetesen rájöttek, hogy én még sosem fizettem a kóruskasszába, és most erre próbáltak buzdítani. Mivel nem is tudtam ennek a létezéséről, sűrű elnézések közepette mondtam, hogy akkor most májusra és júniusra berakok valamit. (Igazából úgy adtam át az a pénzt, mintha a fogmat húznák, de sajnos nem lehetett őket lebeszélni az én hozzájárusomról.)

Hétvégén itt volt Móni és Tomi. Ők (voltak) az esélyes utód jelöltek. Az az igazság, hogy most két tűz között vagyok épp. Mindkét fél elmesélte nekem, hogy miért nem felel meg nekik a másik, de ugyanakkor nem tudják egymásról a véleményeket. (Úgy gondoltam, hogy nem az én dolgom a Szilviék felé jelezni azt, amit hallottam.) Annyiban maradtunk, hogy még nézelődünk.
Viszont rendkívül vicces volt hallani az anyukámtól és a Szilvitől is ugyanazt a véleményt/vágyat úgy, hogy nem is tudtak egymásról. Hogy érthető legyen: mindketten azt kérdezték tőlem, hogy a Witeknek nincs-e egy barátnője, aki szívesen kijönne a Witekkel, hogyha felveszik. Így persze mindenki jól járna, mert együtt lehetnének Berlinben, nem lenne gond a szállással és a barátnő sem maradna munka nélkül. Szegény Witek, ha tudná, hogy milyen álmokat dédelgetünk!! De csak holnap (csütörtökön) derül ki a felvételi eredménye. Egyébként ennek a barátnős álomnak csupán 1 szépséghibája van: Milena nem tud magyarul, mert lengyel. :D

Amúgy Witek is hazament hétfő este. Kedd reggel szállt le a vonatról elvileg. (A Facebook-os bejegyzései alapján meg is érkezett.) Az az igazság, hogy máris hiányzik, mert nincs, aki elmosogasson helyettem! Így másfél hét után ismét nekem kell egyedül... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr972015492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2010.05.23. 19:31:43

Külön posztot nem nyitok, ezért ide írom, h valami nyoma is legyen: Szilvi és Móni tisztázták a helyzetet (a nemet), és sajnos a Witekes álom is pusztán egy szép álom marad(t). Sajnos, sajnos.... :'(


süti beállítások módosítása