4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Ferihegy helyett

2010.01.24. 22:22 - bombazsu

Most jöttem vissza Budapestről. (Még gyorsan kellett egyet vizsgáznom. Siker. Hát még utána a NES koncert!! Szuper volt!) A Ferihegyen megtudtam, hogy 50 percet késik a gépem, így a rámszakadt ídőt el akartam ütni a blog írással. Sajnos nem sikerült, mert nem volt jó a wifi. Már legutóbb is szaggatott a vétel, de ma nem bírtam működőképessé tenni. Ehelyett valami zenét akartam megvágni egy picit. Csak annyira, hogy jó csengőhang lehessen belőle. Pechem van, mert valószínűleg tegnap egy laza mozdulttal kitöröltem azt a track-et. Azt hittem, hogy nem abban a mappában van (az egyetlen példány), amit megszűntettem. Ráadásul nem egy szimpla "delete"-et nyomtam, hanem egy határozott "Shift+Del"-t. (Szóval nyoma sincs a kukában...) És sehol máshol... Kénytelen leszek mégegszer ellopni!

Szeretek otthon lenni, és nagyon jó érzés, hogy a barátaimnak is fontos vagyok. Ezt onnan tudom, hogy mindenkivel találkozni kell, és ezt néha nehéz összehozni. Tegnap láttam a Matyit is! (Legalábbis úgy láttam. Meg ő sem tagadta... És nem hívtam fel. Már bánom!)

Furcsa. A családom síel. Most idén először nem velük mentem. De nekik jó, és ez örömmel tölt el engem. Itt marha hideg van, meg jég. Még ki kell találnom, hogy hogyan megyek holnap kórusra. (Az U-Bahn drága, a bringa fagyos. Egyik jobb, mint a másik!)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr631699305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judmum 2010.01.28. 13:01:41

Fura volt nélküled síelni..., nekem nagyon hiányoztál! És persze ott is nagyon hideg volt ám!
Egyszer csak végetér majd ez a tél is, addig pedig örüljünk, hogy talán kevesebb kártevő lesz tavasszal a kertekben!
Egyébként mi lenne, ha korival közlekednél Berlinben? Legalább a csatorna hosszában? Biztos hamarabb odaérnél a nyelviskolába:)


süti beállítások módosítása