4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Ho-hóó!

2010.01.09. 16:39 - bombazsu

2 napja esik a hó. Szerintem még nem láttak ilyet a helyiek. A homokozó teteje fedett (itt a kertben), így jól látszik a hó magassága. Most kb 30 cm. Állítólag nem lehet Berlinben (és gondolom a környéken sem) szánkót kapni, mert kifogytak a raktárak. Egy egész város indult meg szánkóval és síléccel. A Szilvi bosszankodik is, hogy így nehéz biciklizni. Ezért jövő héten minden nap én viszem a fiúkat a suliba - gyalog. (A bicikli veszélyes!)

Újabban én is leszoktam a bicikliről, mert ráfagyok. Habár mostanában nincs olyan hideg. (Merthogy hó van...)

Az ünnepeket Otthon töltöttem. Síeltem is a Hochkaron. Én a szlovák pályákhoz vagyok szokva. Szerintem nincs nagy különbség. Van, aki nagyon látja ezt. Én nem. Szerencsére pont jókor jöttünk haza (Szilviszter), mert már nagyon olvadt a +3 fokban a hó.

(Örömmel látom, hogy másnak sincs ideje blogot irogatni! ;))

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr71659338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása