4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Záróra

2010.07.09. 14:01 - bombazsu

Zár-óra, záró-ra, zár-orra, zárorr-ra, z-ár-óra, z-ár-orra, z-áróra...

2010 július 7-én, szerdán hazaköltöztem Berlinből. Reggel az utolsó apróságokat is összecsomagoltam, bepakoltunk a kocsiba (még az asztal is befért, amit előző nap kukáztunk!!), és némi késéssel (9 helyett 9:50 körül) nekivágtunk a nagy útnak.

Prágáig teljesen jól jöttünk, ott csak egy háromnegyedórás dugó volt, Brnonál pedig 3 órát vesztettünk. Ennek köszönhetően lekéstem egy mosonmagyaróvári találkozót, és a német-spanyol meccsnek is csak a végére estünk haza: pont beléptünk a lépcsőházba, amikor hallottuk az egyik unokatesóm kiabálását, ami a gólörömöt jelentette. Mi a nyakunkba kaptuk a lábunkat, hogy az ismétlést láthassuk. Tehát végülis pont időben érkeztünk, mert így nem maradtunk le az egyetlen gólról sem.

Összességében szerintem jó és hasznosnak mondható ez az eltelt szűk másfél év.

Tulajdonképpen mindenkinek hálával tartozom. Beának, hogy megemlítette nekem ezt a lehetőséget; Szilviéknek, hogy végülis engem választottak; a szüleimnek és az egész családomnak a támogatásért és bíztatásért; az összes látogatómnak, akik sok-sok örömet (és társaságot) jelentettek nekem az egyedüllétben és a szürke hétköznapokban; Aladárnak, aki ragaszkodott hozzá, hogy mindenképp maradjak még egy fél évet, ha tehetem, lassan 1 éve majdnem minden nap bátorított, lelkesített és vigasztalt, amikor kellett, de legfőképpen nagyon türelmes volt; illetve mindenkinek, aki aggódott értem, lelkesített vagy csak gondolt rám még az egész projekt előtt és közben.

Most megint egy kicsit új élet előtt állok, tele megvalósításra váró tervekkel, álmokkal, kalandokkal, remélhetőleg némi munkával és új iskolával. Csak győzzem utólérni magam!! (Nem tagadom, a legelső terveim között az szerepel, hogy kicsomagoljak a dobozaimból, hiszen az elmúlt 1-2 nap tanulsága szerint maguktól nem másznak a helyükre a dolgok.)

Ezzel a bejegyzéssel befejezem a blog írást. Amúgysem az én műfajom, csak azt akartam, hogy egyszerűen tájékozódhassanak felőlem az itthoniak, illetve legyen valami nyoma ennek a kalandnak. Talán ez is hiányozni fog...

Tschüss Berlin! Auf wiedersehen!

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr782140947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2010.07.11. 19:16:05

Üdv újra itthon! :) További sok sikert ebben a vad és (talán nem is annyira) ismeretlen országban!

P-B-J 2010.07.12. 22:52:12

héjj te fene nagy blogger, hiányozni fognak a bejegyzéseid. nagyon eltaláltad a stílust, öröm volt olvasni.
na és üdv otthon; remélem tetszeni fog ez az "új élet" is! nemsokára mi is megyünk, s újra teljes lesz a család...


süti beállítások módosítása