4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Megvan!!

2010.07.01. 14:10 - bombazsu

VÉGREEE!!, sikerült, bevált, pozitív, minden OK, halleluja!!! Megvan az utódom, Anna! Hétfőn éjjel érkezett hulla fáradtan, de (talán a fáradtságtól) folyton nevetett. Kedden megismerkedett a családdal, és úgy tűnt, hogy nagyon tetszenek egymásnak. Szó szerint mindenki mindenkinek. Ildikót még sohasem láttuk ilyennek: folyton odabújt az Annához, az ölébe ült és ott akart enni, úgy követte, mint egy utánfutó, sokat beszélt hozzá, mutogatta a dolgait. Kata is nagyon örült, közvetlen volt, meg persze a fiúk is nagyon élvezik a tásraságát. Most persze mindenki szomorú, hogy haza kellett mennie! Majd meglátjuk augusztusban, hogy mi lesz! :-)

A Szilvin is mindjárt láttam, hogy őt mostmár nem ereszti. Mindent megbeszéltek, én is átadtam minden infót, ami eszembe jutott, megvette a biciklimet (hála neki, nem kell hazavinnem!!), bevittem a nyelviskolába, megmutattam neki 1-2 fontosabb, érdekesebb dolgot, majd ma délben elindult hazafelé. Természetesen jókat pletyiztünk, dumáltunk, meséltünk - ahogy ez nők között általában lenni szokott.

Tegnap vettem 2 dobozt is, úgyhogy lassan elkezdhetem a pakolást. Elvileg jövő szerdán megyek Haza a bátyámékkal. Most aztán egyszerre vagyok szomorú és boldog! Ki érti ezt??

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr162123152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judmum 2010.07.01. 17:20:48

Még a végén hiányozni fog neked Berlin?! Annához, meg csak annyit: úgy tűnik, Szilviéknek "bejönnek" a fuvolista csajok!
Azért én nagyon örülök, hogy végre hazajössz!

bombazsu 2010.07.01. 17:53:42

@judmum: Én is nagyon örülök, hogy Hazamehetek végre! De ki mondta, hogy nem fog hiányozni Berlin?? Lehet, hogy most még idő előtt megszépül(t) minden?! De - be kell, hogy valljam - mostmár nem kezdeném előről! :-)

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2010.07.02. 10:03:14

Vivát, fanfárok! Jó pakolászást, búcsúzkodást, aztán most már el ne vesszél útközben hazáig! ;)

bombazsu 2010.07.02. 12:03:57

@KoBa(k): Igyekszem nem elveszni! (De ez azt hiszem, nem rajtam fog múlni...) Előbb-utóbb hazaérek, az biztos! ;)


süti beállítások módosítása