4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Missverständnis (félreértés)

2010.05.10. 14:44 - bombazsu

Az elmúlt hétvégén félreértések sorozata volt jelen. Na jó, egész pontosan kettő, de nagyon közel egymáshoz - minden szempontból.

Mint már említettem, pénteken volt a Vajdás osztálytalálkozónk, amit mi a Witekkel itt Berlinben "tartottunk". Írtam egy e-mailt egy barátnőmnek (szintén ebből az osztályból), hogy ha benézett, akkor írjon nekünk valamit. Így kezdtem a levelem: "A Witekkel nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy mi volt tegnap az osztálytalálkozón." És a válasz: "ööööö... ok, most hogy így elolvastam, megértettem, de az elején nem nagyon tudtam, hogy mit is jelent ez a "Witekkel..." mert mondták, hogy Witek azért nincs ott, mert valahol külföldön van, de nem tudtam, hogy Berlinben..." Szóval félreértés ne essék, nem udvarolni jött ide a Witek, hanem felvételizni! Udvarolni otthon szokott - de nem nekem. (Mellesleg tegnap kezdődött neki a nagy kaland. Azt mondja, hogy ő már tudja, hogy kiket kéne felvenni és kiket nem. Természetesen ő bekerülne a saját megítélése szerint.)

A másik félreértés elég hasonló. Ez a barátnőm részletesen leírta, hogy kivel mi van az osztályunkból. Mindenféle gyűrűket is említett, sőt még egy olyan mondata is volt, amiben azt részletezi, hogy Annának és Tominak ugyanolyan a jegygyűrűje. Én pesze totál meglepődtem, hiszen a Tominak tavaly még menyasszonya volt, de nem az osztályból... Teljesen ráindultam a témára, és izgatottan meséltem a Witeknek, mire ő csak annyit mondott, hogy ez a mondat csupán egy írói fogás volt. És ő különben is ismeri mindkét félnek a párját.
Engem nem hagyott nyugodni a dolog! Különböző "partner gyűjtő" oldalakon kutattam (az FBI és a CIA hozzám képest gagyi), begyűjtöttem a megfelelő partnerekkel együtt a megfelelő adatokat, és láss csodát...! A Witeknek igaza lett! :-( De miéééééért?? [Na jó, most, hogy 3547546-szorra olvastam el ezt a pár mondatot, én is elismerem - és értékelem!! - ezt az írói megoldást vagy fogást vagy zsenialitást, miszerint tényleg úgy van, ahogy a Witek mondja....]

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr61989854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása