4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Kellemes meglepetés

2010.04.12. 16:12 - bombazsu

Talán többen tudják, hogy kb. 1 hónapja kaptam egy defektet. (Csak biciklivel voltam, így nem súlyos!) Mgcsináltattam és 1-2 hét múlva jött a következő. Azt nem csináltattam meg azonnal. De most igen! Nagyon rendes volt a szerelő: ott kellett állnom, amíg szerelt és nem fogadott el pénzt. Kicsit zavarban voltam, bevallom. Az az igazság, hogy én is ott akartam állni mellette és nézni, hogy mit művel, hiszen (mint egyszer nyáron megtanultam) egy hangszert sem hagyunk ott a hangszerésznél - kivéve ha generáloztatni visszük. (Szóval kaptam egy új gumibelsőt ajándékba.)

Tegnap jöttem vissza Berlinbe. Otthon voltam húsvétolni. Jó volt, érdekes volt, néha szomorú...

Most viszont indul a nagy egészség-projekt! Sajnos súlyos következményei lehetnek a nagy húsvéti lakomáknak... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr751915019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása