4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

1 éve Berlinben

2010.02.14. 22:44 - bombazsu

Ma 1 éve költöztem ki ide. Furcsa, hogy máris elszállt ez az 1 év. Eredetileg csak ennyire jöttem volna, de meghosszabbítottam. Akkor még nagyon hosszúnak tűnt.

A napokban előkerültek az emlékeim. Pl. megnéztem ma a 2009 február 14-ei naplóbejegyzésem (minden nap írok valamit a naplómba, csak nyelvgyakorlás céljából), felkavarodtak bennem azok az érzések, amit akkor éreztem, elővettem azokat a zenéket, amiket akkor (sokat) hallagattam. És mindez nagyon furcsa. Akkor olyan nagyon ismeretlen és messzi volt minden. Mostmár beleszoktam az itteni életbe. Talán csak most kezdek igazán bellejönni! Éppen ezért örülök a folytatásnak. Eddig nem feltétlenül úgy sikerültek a dolgaim, ahogy én azt még otthon jóelőre kitaláltam. Ennek főleg én vagyok persze az oka, de mostmár nem érdemes ezen bosszankodni. Még az is eszembe jutott, hogy amikor ide kerültem, akkor még itt laktak az elődeim, s 1 hónapot együtt laktunk. Ez is milyen furcsa érzés! Azóta sem beszéltem velük, max. 1-2 e-mailt váltottunk. Talán a napokban felhívom a Mikit! Nagyon kíváncsi vagyok!

És persze nagyon örülök, hogy a végét is látom az ittlétnek, különben nem tudnám mihez tartani magam. Segít abban, hogy ne ússzak el.

A mai napot meg akartam valamivel ünnepelni. Végül nem lett semmi extra, de talán annyiban más, mint a többi, hogy ma a munkám miatt be kellett ülnöm egy mesét megnézni egy moziba. A német címe: Oben. Angolul talán: Up. Magyarul esetleg: Magasan. Na mindegy, ez egy érdekes mese. A felnőttek is élvezik. Érdemes gyerekekkel megnézni. Érdekes volt, hogy mi pontosan kezdéskor ültünk be a terembe, és azt hittem már, hogy csak mi hárman nézzük meg. Aztán kb 5-10 perc késéssel becsődült egy társaság is, nem kis zajt csapva a moziban. Kicsit sűrűn SSSSSSSsusogtunk, hogy legyen már csönd. De amúgy élveztem.

Szóval jó volt ez a nap, csak 1 bajom van vele: a Valentin-nap. :S (És pont egy fél éve szintén nem gonodoltam volna, hogy évforduló[ka]t fogok a mai napon ünnepelni...) Jáááájjj, ez a 14-e!! Vagy rosszul emlékszem és valójában 13 ??? ;-) (Na jó, nem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr371758861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2010.02.15. 11:07:15

Az a fél év már hamar elrepül, meglásd! Magyart vagy németet gyakorolsz a naplódban? :P

Az Up jópofa film, itthon asszem Fel címmel fut. Tesóimnak még nem tartottam tesztvetítést mert csak angolul szedtem le, de ami késik nem múlik. ;)

P-B-J 2010.02.15. 12:13:35

A Valentin napot sose bánd! Kevés személytelenebb "ünnep" van ennél. Az egyéb év(?)fordulók persze más tészta, de hát ami késik nem múlik... (csak hogy klasszikusokat idézzek:))

judmum 2010.02.15. 13:31:37

Hamar elrepül ez a pár hónap Zsuzsukám, tarts ki!

bombazsu 2010.02.15. 14:10:19

Nos, akkor nézzük sorban!

Azt hiszem, mégiscsak inkább magyarul kéne azt a naplót írnom, mert nem tudok világosan fogalmazni. Úgy látom, hogy azt hiszitek, hogy engem most itt megesz a bú. Ez nem így van, csak nagyon furcsa érzés. Emlékszem, hogy mennyire féltem az ittléttől, most pedig azon aggódom, hogy mi lesz velem otthon. (Nincs kedvem munkanélküliként a családom nyakán ülni.) De ugyanakkor Haza vágyódom.

A Valentin napot nem bánom, csak eléggé megdöbbentő volt, amikor összeraktuk a napokat és neveket és Bálintokat és Valentínókat.... és ez jött ki. Hát ez van!!

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2010.02.15. 15:55:34

Appropó, van munkatippem itthonra, nem fog tetszeni nagyon, de jól fizet és nem annyira vészes meló. Majd villogj rám valamelyik este!

Mi van a napokkal meg nevekkel meg Valentínókkal? Úgy bonyolítod, egy szavad se értem! :S

bombazsu 2010.02.15. 16:29:24

@KoBa(k): Köszi a munkatippet! Ha ma nem jut időm, akkor holnap este megkereslek munka után.

Semmi nincs a Valentínókkal, csak az, hogy rájöttem, hogy életem egyik legfontosabb (legmeghatározóbb) napja egy ilyen nyál napra esik. Ennyi!

Lauren Robert 2010.02.18. 19:50:35

sztem tök nyolc, hogy éppen Valentin napra esik. ez kb olyan mintha én azon problémáznék, hogy miért éppen Emil és Csanád napján születtem:D:D take it easy:P


süti beállítások módosítása