4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Első kórus

2009.09.21. 23:33 - bombazsu

Hmmm, nem ismerek magamra. 1 nap 2 bejegyzés... Azt hittem, hogy csak a Matyi csinál ilyet. Tévedtem.

A kenyér nagyon finom lett, úgyhogy most nagyon büszke vagyok magamra!!

Végre sikerült eljutnom egy kórusra. Nem nagyon értették, hogy miért akarok én már rögtön beülni a szopránba és miért akarok rögtön énekelni. (Igaz, Vándoron nem szokás gatyázni. Ha valaki betéved, be kell ülnie, azt' majd kiderül jön-e legközelebb.) Szóval volt egy kis értetlenég, meg kérdezősködés, meg enyhe cinikusság a karnagy részéről. Aztán bevetettem a titkos fegyvert: megmondtam, hogy énektanár és karvezető vagyok. Érdekes módon rögtön találtak nekem helyet a szopránban. Onnantól kezdve nem volt gond. Volt ott egy brazil gyerek is. Ő nem volt olyan pofátlan, mint én. Kívülről nézte a próbát. A végén dumáltunk. Szóbakerült, hogy március óta tanulok németül. Alig akarta elhinni. Mindenki hasraesik ettől. Azt mondják, hogy ahhoz képest nagyon jól beszélek. Kellenek nekem ezek a pozitív visszajelzések. Talán mégtöbb energiát kéne beletennem. Én nem érzem magam annyira jónak.

Végre egy jól sikerült, izgalmas nap!! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr561398440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.09.22. 09:17:53

Jól letámadtad a kórust, nagyon helyes. :) Vaskezű karnagyuk lehet a jelek szerint... Jó fejnek tűnnek? Miket énekeltetek?

Jó étvágyat a házi kenyérhez a némethez meg sok kitartást! ;)

bombazsu 2009.09.22. 19:34:21

Köszönöm, bár ma pont nem volt olyan hűdenagy étvágyam...
Én nem letámadni akartam a kórust, csak a Vándorhoz vagyok szokva. Egyébként valahogy úgy kell elképzelni a társaságot, mint a Vándort, csak kb. negyedannyian vannak, és nincs annyi fiatal. (Szóval itt nincsenek macik...) De majdnem otthonosan érzem magam köztük. Tegnap épp egy Haydn misét tanultunk. Ez vmi vadiúj darab volt. Nagyjából vette a kórus az akadályokat, de még nagyon messze van a tökéletestől. Majd meglátjuk, hogy mi sül ki belőle. Nekem elsősorban a német környezet miatt kell, és csupán másodsorban szórakozás ez nekem.

bombazsu 2009.09.22. 19:36:08

@bombazsu: Fene a sok szóismétlést! :@

P-B-J 2009.09.27. 15:15:14

Ahoj Zsu!
Én csak most tudtam meg, hogy tovább maradsz kint...:(
Na végre találtál egy kórust. Ezt mondom már mióta. Remélem az első óta már többször voltál!
Úgy tűnik, kihagyjuk a budapesti zavargásokat egy kis berlini kalandért... benne vagy?:)
puszi

bombazsu 2009.09.27. 18:28:25

@P-B-J: Azt hittem, hogy gyorsabban terjednek a hírek otthon. Bocs!

Mivel múlt hétfőn voltam először kóruson, és a következő hétfő holnap lesz, ezért még nem voltam azóta. Amúgy kedden is terveztem menni egy másikra, de több okból akadályoztatva voltam. (1 vendég + 1 nem várt halálos nyavaja)

A berlini kalandban benne vagyok!! Nem ígérem, hogy itt is olyan izgalmas lesz, mint Pesten, de ha izgalomra vágytok, gyertek május 1-jén - is!!! :D (Eddig úgy tűnik, négyen jöttök...)

Ahoj!! (Vagy hogy kell csehül elköszönni?) :P


süti beállítások módosítása