4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Újra Berlin

2009.08.25. 16:28 - bombazsu

Sajnos véget ért a nyáriszünetem. Nem panaszkodom, hiszen jó hosszú volt, tele élménnyel. Találkozhattam a barátaimmal, gyerektábort tartottam, családdal nyaraltam, bejártam Erdélyországot, közelebbről megismerhettem a régi-új ismerőseimet és 3 koncertre is eljutottam. (Ez azért érdekes, mert ritkán vagyok egy koncertnek a nézőtéri oldalán. Mindegyik nagy élmény volt. Apropó, novemberben lesz itt Berlinben Tommy Emmanuel koncert. Ha aznap este nem kell dolgoznom, el is mehetek! Pár nappal később megy Budapestre is...)
Voltak persze érdekes pillanatok. Egyik röpizés közben kicsit megzúztam az egyik ujjamat. Ennek eredményeként kb. 1 hétig bal kezes voltam. Rögtön eszembe jutott egy fénykép, amit május-június környékén találtam egy távoli ismerősöm blogján: egy papírra sokszor egymás alá le volt írva bal kezes írással, hogy "I love my left hand!". Nekem is pont ez volt a gondolatom.
 

Vasárnap (tegnapelőtt) Sopronból jöttünk kocsival. Éjjel fél 1-kor már itt is voltunk, mert Prága előtt 2 baleset volt. Az egyik párszáz méterrel előttünk. Kb. hatan ütköztek. Jellemző, hogy mindig én kapom ezeket a szakaszokat...
Tegnap megmutattam a családom idelátogató tagjainak 1-2 érdekességet Berlinben. Sajnos 1 nap nem elég. Főleg úgy, hogy kb. 2 óránk elment azzal, hogy helyrehozzunk egy defektet. Leglább nem mondhatjuk, hogy unalmas volt...

Ma este pedig grillparty lesz, mert a család egyik barátjának, Izabellnek ma van a szülinapja. Azt hiszem, mennem kell készülődni, mert úgy illik...

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr111337554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2009.08.26. 21:27:49

Megjegyezték, hogy miért nem linkelem be a képet, amiről írtam. Íme, mostmár magatok is megnézhetitek, hogy miről írtam.

A grillparty elején elkezdett zuhogni, így kénytelenek voltunk benyomulni tizenvalahányan 1 szobába. Nem volt rossz, sőt finom - a kaja! Az egyik német azt mondta nekem, h jól beszélek németül. Próbáltam bebizonyítani az ellenkezőjét, de az a max. 50 szavas szókincs, amit használtunk a félórás beszélgetés során, nem tette ezt lehetővé. :P

stex22 2009.08.29. 23:17:25

tippelnem kellett volna, hogy honnan származik a kép... naggyon jó.

bombazsu 2009.08.30. 10:22:40

@stex22: Aki tud, az tud! Amúgy csak az Életvonalat akartam akkoriban megszerezni, ezért néztem be oda. Néhány hónapra rá meg is kaptam! :D


süti beállítások módosítása