4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Hős vagyok, semmi kétség!

2009.05.13. 23:08 - bombazsu

Tegnap a Jankónak volt egy iskolai fellépése. Az ő osztályuk furulyázott. A "mi" gyerekeink eléggé unalmasnak ítélték a műsor elejét (végülis csak a Jankóra voltak kíváncsiak, ők pedig a közepén voltak a műsornak), így a Jankó után közvetlenül hazamentek. Én maradtam még - több okból. Az egyik okom az volt, hogy kíváncsi voltam a nagyobbkra (reméltem, hogy az már élvezhetőbb rész lesz), a másik okom pedig titkon az volt, hogy megtaláljam Ildikó elveszett Maciját. (Az unalmas műsor közben kimentek játszani és velük volt A Maci is.) Hazafelé indulva szomorúan vették tudomásul, hogy A Maci gazdát cserélt valószínűleg.
Már én is indulóban voltam, az ajtóban álltam, csak még az Örömódát hallgattam a nyolcadikosok előadásában. Szemem teljesen ráállt A Macira. Mindenhol AZT néztem. Egyszercsak belépett a terembe mellettem egy nő, kezében A Macival!!! Azonnal rávetettem magam, és hirtelen csak annyit tudtam mondani, hogy "Bocsánat, ez a miénk!". (Azt semmiképpen sem akartam mondani, h az enyém, mert az milyen már...) A nő odaköhintett egy okét és pókerarccal ment tovább a dolgára. Én meg, mint aki jól végezte dolgát, zsebrevágtam a régi-új Macit, örömömben meghallgattam még néhány előadást, majd bringára pattantam és siettem haza a hírrel/szerzeménnyel. (Igazság szerint fáztam is, ezért volt a nagy sietség!) Persze volt itthon nagy öröm és boldogság; majd' elájult szegény Szilvi a meglepetéstől. Cserébe adott a kiselejtezett ruháiból, hogy tegyem el, ami tetszik. Le is nyúltam a vadi új pólót, ami Dominiknak nem teszik!

Ezt a Maci-mentős sztorit talán csak a Vándoros "kollégáim" tudják igazán értékelni. Sajnos ezt nem tudom 2 mondatban elmagyarázni. Elnézést kérek a többiektől! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr441120340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.05.13. 23:30:54

Alig várjuk már hogy újra itthon foglalkozzál a macikkal! ;) (Én közben hazaérkeztem egészben, egyelőre pihenek, koncertezek meg állásinterjúzok; ígérem péntektől újra előfordulok Skype-on is! ;) ) Ja és egy alsós zenesulis koncertet végigülni szerintem nagyobb hőstett... :P

bombazsu 2009.05.14. 14:43:32

@KoBa(k): Örülök, hogy Veled minden ok! Jó koncertezést! (Közben új fogadalmam van: éjfél előtt megyek aludni. Sajnos még gyakorolnom kell ezt is, mint mindent, mert nem nagyon megy...)
Zenesuli??? Milyen király lett volna...! Ez csak egy sima 12 évfolyamos iskola koncertje volt. De ehhez képest tűrhetőek voltak (csak az az 1-2 műsor ne lett volna!).
[Mész ma Vándorra? Puszi nekik!]

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.05.14. 15:18:32

Kösz, a Gödör tegnap egész jól sikerült, ma este Tűzraktér! (Így a Vándor most még kimarad, de hétfőn átadom az üdvözletet! A puszit csak annak aki megérdemli... ;) )

britannicus 2009.05.20. 13:11:43

Hát, igen, mi is tudjuk milyen fontos A MACI!! (Lido) Ügyes vagy! puszi,
gy,d


süti beállítások módosítása