4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Mostanság

2009.03.20. 20:30 - bombazsu

Ejj, de régen írtam utoljára!!

Azóta nem sok minden történt. Kezdek belerázódni az itteni életbe. Lassan elfog a honvágy is, de szerencsére nagyon megnyugszom, amikor rájövök, hogy alig több, mint egy hét múlva hazamehetek. A nyelviskolában is egyre profibb vagyok: legutóbb hibátlan tesztet írtam, meg még 1 srác rajtam kívül. Most is lesz hétfőn, azt is legalább ilyen jól akarjuk megírni. Holnap lesz is nagy tanulás!!

Szilvi is maga mögött tudhatja a 2 hetes angliai turnéját. A gyerekek hősiesen viselték az anyjuk távollétét. Le a kalappal előttük! Meg szegény Dominiknak sem lehetett egyszerű, de igyekeztem neki segíteni, amiben csak tudtam.

Miki és a nővére (Zsófi) tegnap este érkeztek. Vasárnap indulnak Haza mindhárman (Nóri-Miki, Zsófi). Hazaköltöznek.

Tegnap Nóri bevitt a fitness centrumba, ahol dolgozik. 2 szinten van sok-sok gép, amin az emberek kondiznak. Ennyi a centrum. Ide természetesen CSAK nők léphetnek be. (Még jó hogy! A férfiaktól elmenne minden önbizalmam, ha mellettem húznák-nyomnák-emelnék-tolnák a súlyokat. Meg a szaunában is érdekes lenne...) Az elején Nóri megmutatta, hogy melyik gépet hogyan kell használni, aztán elment dolgozni. Figyelmeztetett, hogy ne hajtsam magam túl, mert meg fogok halni. Szerencsére nem tudtam magam halálra kondizni ("csak" 3 órát voltam ott), mert kiújultak az ezeréves térd- és bokapanaszaim. (A térdem még 10. osztályos koromban kezdett fájni edzések közben, a bokámmal meg csak nyár elején történt egy kisebb baleset - életem legnagyobb sportbalesete: bokarándulás. Mostanság kezdett rendbejönni, de most megint érzem...) Mindenki kíváncsian várta, hogy mennyire lesz súlyos ma az izomlááááááz, de sajnos (?) nem jelentős. Kb. semmi. Ami persze azt is jelentheti, hogy kondiban vagyok! :P (Hát igen,  gyerekek mellett néha muszáj, különben nem lenne jó vége 1-1 napnak.)

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr851015006

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: παιδικα στρωματα υπνου 2018.02.28. 10:55:28

allstate insurance company ratings - Zyrtec krople dawkowanieyrtec

Trackback: Market Strom κρεβατια 2018.02.27. 19:14:42

integration neukölln - Should i snort ativan

Trackback: marketstrom μεταλλικα κρεβατια 2018.02.01. 18:10:58

Önkormányzati választás - ki tud nagyobbat mondani? - Tudtad?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.03.21. 11:09:49

Látom belerázódtál már a mindennapokba te is. Gratula a némethez, így tovább! Profi tolmács leszel jövő februárra ha így haladsz. Bocsánat, profi és kigyúrt izmos tolmács! ;)

bombazsu 2009.03.21. 22:58:33

KoBa(k): Köszi a jókívánságokat. Kigyúrni nem akarom magam (ez egyszeri alkalom volt), csak németből!! Ma is 4 órát tanultunk, kisebb-nagyobb megszakításokkal. Meg holnap...! Tudod, igyekeznem kell, hogy viszonylag jól dumáljak, mire kijössz hozzám! :P
Egyébként ma jót dumáltam a Wollenweberék takarítónénijével. Alig bírtam eljönni, annyit dumál a néni.

Scorinna 2009.03.21. 23:06:35

Azért szerintem használd ki a kondit, én biztos azt tenném! Ma amúgy mi is gyúrtunk a Sáráékkal, jó egy kicsit mozogni...Amúgy mikortól küldhetem neked a német nyelvű szakirodalmat fordítani? :)Most is épp ezzel (is) kéne foglalkoznom (meg a csütörtöki kreszvizsgámra tanulni). Na hajráhajrá!

judmum 2009.03.22. 10:28:41

Akkor ezek szerint mától önálló lakásod van!:)
Remélem, hamar olyan jól fog menni a német, hogy könnyedén találsz magadnak valami zene-, vagy énekkart! Mondjuk egy templomit...
Hm... voltál már templomban?:)


süti beállítások módosítása