4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Görkori

2009.02.28. 23:47 - bombazsu

Ma görkorizni voltam Lacival a közeli játszótéren. (Sajnos Jankó korcsolyája nem került elő, pedig ő is szívesen jött volna, de kori nélkül sehová sem akart menni.) Gondolkoztunk azon, hogy a Nóri korijával megyek, de hiába, mert a 40-es kori elég kicsinek bizonyult a 39-es lábamra... (Ez biztos valami kínai számozás lehetett.) A játszótéren felöltöztettem Lacit: kori a lábára, térdvédő, könyökvédő, csuklóvédő. Öltöztetés közben azon morfondíroztam, hogy minek ennyi biztonsági felszerelés. Nem olyan nagy ez a gyerek, hogy veszélyeset essen. Miután elkészültünk, felsegítettem Lacit a padról, hadd furikázzon. A következő pillanatban a földön volt. Ekkor kezdtem sejteni, hogy mégsem fölösleges ez a sok védőfelszerelés, sőt talán kevés is. A következő kb. másfél órában feltörölte az egész játszóteret a gatyájával, meg minden bőrfelületével, ami kilógott a ruhája alól. Mutogatta is nekem a kezét, hogy milyen piszkos.
A nagy korcsolyázás után leültünk egy padra és néztünk 4 fiút, ahogy fociznak, kosaraznak, vagy épp a kettőt ötvözik: próbálnak kosarat rúgni. Németül beszéltek, de Lacika mondta, hogy valahogy máshogy beszélnek, olyan furcsán. Mondtam, hogy az egyik fiú biztosan török, lehet, hogy a többi is külföldi. Erre Laci közölte, hogy az összes török. (No, ennyit az 5 éves Lacika rasszizmusáról, - gondoltam - pedig az óvodában az óvónők és óvóbácsik között is van török, arab stb.)
Majd talált (Laci) egy 10 centest egy esőcsatornában. Nagyon megörült a szerencséjének, ezért hazafelé folyton azt leste, hogy hol talál még pénzt. (Érdekes volt azt látni rajta, hogy amíg nem volt semmije, eszébe sem jutott, hogy keressen. Amikor pedig rábukkant a pénzre, még többet szeretett volna. Sajnos így megy ez a felnőtt társadalomban is...)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr88972574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judmum 2009.03.03. 18:11:01

Figyelemreméltó filozófiai megállapítás!:)
Mikor olvashatjuk németül a történeteket?

bombazsu 2009.03.03. 23:05:25

Németül?? Majd! De már egyre jobb vagyok!!


süti beállítások módosítása