4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Hétvége

2010.06.14. 12:20 - bombazsu

Ahogy Gyurka bácsi (Isten nyugosztalja!) megírta egykor: a nap az előző estével kezdődik, mert ha későn fekszünk le, akkor fáradtak leszünk egész nap; hát ez a hétvége is a péntek estével kezdődött. A Dominiknak 9-én volt a születésnapja, ezért nagy bulit csaptak. Persze több helyszínen ünnepeltünk: itt nálam, a kertben és fönt az ő lakásukban. Hivatalos volt az ünnepségre az egész ház és még sok-sok barát, tanítvány. Dominik úgy hirdette meg a házban, hogy ez az ő 50. születésnapja, de azért apró betűkkel alávéste, hogy igazából még nem. Ennek ellenére valaki nem olvasta el rendesen a kifüggesztett meghívót, vagy csak nem hitte el(??). Lényeg, hogy megettünk egy túrótortát, amin egy óriási 50-es virított. Dominik csak annyit válaszolt a kérdésemre, miszerint látta-e az esetet, hogy "szokni kell a kort!". Meg kell, hogy mondjam, ez az 50 év nekem is szemetszúrt, ezért gyorsan "meggúgliztam" a főnököm. Rá kellett döbbennem a valóságos korára: 43 éves. Ennél nagyobb tévedést csupán egy általam meg nem nevezett testvérpár hozott össze, amikor az apukájuk születésnapi meglepetésére véletlenül 10 évvel előrébbhaladott kort írtak.

Szombaton pedig a tesómék érkeztek egy barátjukkal hármasban. Engem, meg még egy itt tevékenykedő közös barátot, Botondot látogattak meg. (Botondról már írtam egyszer: vele voltam moziban még február közepén.) Öten róttuk a várost, lejártuk a lábunkat, Sitya folyton meccset akart nézni és hozzá sört inni. Persze elég pechünk volt az időjárással, de mondhatám úgy is, hogy nekem sohasem hisznek a férfiak, aztán póruljárnak. Én szóltam, hogy készüljenek a hidegre, de a Botond azt mondta, hogy nem lesz hideg és eső. Majdnem igaza lett...! Vasárnap már inkább felöltöztettem a ruhatáramból szegény sógornőmet. Persze kiderült ám napközben, hogy Magyarországon pedig megsülnek az emberek! Ilyen a mi szerencsénk! Vasárnap estét még egy közös meccsnézéssel koronáztuk meg, amire elhívtuk a Botond ausztrál lakótársát és annak sárga barátnőjét.

Egy pár képpel megörökítettem ezt a városnézős, "bunkó" kis hétévégét is. Csemegézzetek! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr322080613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jond 2010.06.18. 00:10:28

hát, valóban lejártuk a lábunkat, de szuper volt! Igaz néha fáztunk, de nem áztunk :-) Köszönjük még egyszer a lehetőséget, és ami számomra nagyon emlékezetes: kb 6 éve nem aludtam ilyen jót, 10 órát egyhuzamban!
És üzenik mellőlem: "Bunkó" volt!

bombazsu 2010.06.18. 09:59:42

@jond: Örülök, hogy jót aludtál nálam! Ha aludni vágysz, jöhetsz máskor is! :-)
Na cső, "bunkók"!


süti beállítások módosítása