4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Virágok

2009.11.20. 16:31 - bombazsu

Megfogadtam a húgaim tanácsát: tegnap vettem 2 füvet. Az egyiket felsimertem: Mikulásvirág. A másiknak már utánanéztem a neten. Vicces, hogy már a virágokat is akciós termékként árulják a Lidl-ben.

Egyébként miközben hazafelé jöttem a boltból, végig azon gondolkoztam, hogy miért is kell nekem a húgaimra hallgatni? Adok 1 hónapot a növényeknek. Ha azt kibírják, akkor talán túlélnek mindent. (Na jó, vigyázok rájuk, mint a szemem fényére!! Igyekszem...)

Itthon kicsit jobban szemügyrevettem a virágok zacskóit. Egyértelmű, nemzetközi jelöléssel (ábrákkal) van rajta 1-2 hasznos infó: locsolni kell, napot vagy félárnyékot szeretik, megfelelő hőmérséklet és "Ne edd meg!". (Legalábbis gondolom ezt jelenti a tányér, kés és villa áthúzva.) Pedig már épp arra gondoltam, hogy végre eszem valami finomat! :)

Ma megtanítottam egy perui osztálytársamnak kb fél perc alatt a ZS hangot. Így mostmár egész jól tudja kimondani azt, hogy "Zsuzsanna". Persze nagyon kell koncentrálnia. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr451540031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.11.20. 19:30:45

A gaztermesztéssel én is megszenvedek, csak az ablakpárkányon él meg az egyetlen növényem. A te lakásod se túl világos, pláne gondolom a berlini télben, ember és növény együtt szenved a fényhiánytól. Menj el néha szoláriumba, két cseréppel a hónod alatt! ;P

stex22 2009.11.20. 21:42:13

hát... enalattam egy virág sem élne... de szerencsére Anyuék locsolják őket...
de szép dolog a virág.

Scorinna 2009.11.24. 00:02:02

Jólvan Zsuzsó, apád lánya vagy :)
Amúgy a virágok nálunk is Peti feladatai lesznek csak ezt ő még nem képes elfogadni XD

bombazsu 2009.11.24. 00:06:35

@Scorinna: Ezek szerint te is! Amúgy akkor lennék apám lánya igazán, ha nem a szobámban lennének a virágok, hanem valahol jóóó messze tőlem. ("A hálószobában vagy én, vagy a virág!" by Apu) :D

stex22 2009.11.27. 21:47:33

megmondod a levélcímed?

bombazsu 2009.11.28. 00:23:58

@stex22: Ez a virágokról jutott az eszedbe?
Neked kell?? S miért itt?


süti beállítások módosítása