4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Hétvégi lakodalom

2009.09.21. 18:20 - bombazsu

A múlt hétvégén vidékre mentünk a család egy ismerősének az esküvői lakodalmára. Eredetileg én nem mentem volna, de idő közben kiderült, hogy a Dominiknak haza kell ugrania koncertezni, és a Szilvi nem merte egyedül vállalni a fektetést négy gyerekkel, ki tudja milyen körülmények között. Merthogy mi ott aludtunk ám!! Valahol messze vidéken voltunk, 3 km-re a lengyel határtól. Egyébként nem volt rossz, csak más mint a magyar. A friss pár (ifjúnak nem nevezném őket annyira, mert mindkettő bőven túl volt a negyvenen) aranyos volt, csak nem nagyon tűntek ki a tömegből az öltözékükkel. A menyasszonyon valami - főleg narancssárga - ruha volt. Azért "valami" ruha, mert nyáron, 35 fokban biztos jó, de ott nem volt 30 fok... A vőlegény pedig egy szürke nadrághoz vett föl egy világosrózsaszín inget. De főleg a cipője volt olyan tipikusssss esküvőre való: rózsaszín All Stars márkájú tornacipő!!! Kicsit szemetszúrt. Nagyon...

A buli közben végülis profin meg volt szervezve a gyerekek szórakoztatása is. Egy ismerős óvónő is meg volt hívva, és ő játszott sokat a gyerekekkel.
Az ottani családi szálakat nehéz lenne két mondatban kifejteni, de az a lényeg, hogy a vőlegénynek ott voltak a gyerekei. Persze a szerencsésebb utódnak ott volt az édesanyja is, a kevésbé szerencsésnek meg már nem él... Ő volt a Leander. Ő már aludt itt a gyerekeknél az én felügyeletem alatt. Jófej gyerek. Csak az apja miatt sajnálom...

Miközben e sorokat írom, elkészült életem első kenyere! Én kutyultam, gyúrtam és sütöttem ki sütőben. A receptet kaptam, millió hála s köszönet érte! (Kinek inge, adja tovább az illetékesnek!) Ha kicsit kihűlt a kenyér, kóstoló is lesz! Már nagyon várom!! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr131397554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2009.09.22. 19:25:34

@stex22: Köszönöm, köszönöm!! (És Szesznek is a beszámolót. Jó hétvégétek lehetett.)


süti beállítások módosítása