4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Németek és törökök

2009.03.28. 16:54 - bombazsu

Az elmúlt néhány percben/órában/napban sok pozitív ill. negatív csalódás ért engem. Nézzük időrendben!

Néhány hete vettem egy rádiós ébresztőt a Lidlben (akciósan), aminek annyi extrája van, hogy ki tudja vetíteni az időpontot a falra. Ez nem működött. Tegnap nagy levegőt vettem, összeszedtem minden bátorságom és visszavittem. Én a magyarokhoz vagyok szokva. Arra számítottam, hogy fél órákat kell bizonygatnom, hogy nem működik és legalább hadd vásároljam le az árát. Legnagyobb meglepetésemre csak annyit kérdeztek, hogy: Tönkrement? Mondtam, hogy igen. (Nem akartam magyarázkodni, hogy sohasem működött.) Erre a pénztáros néni benyomott valamit a kasszán, aláírtam egy papírt, majd visszaadta a pénzt. Én meg alig hittem a szememnek/fülemnek, hogy fél perc alatt elintéztem ezt! Hát igen - gondoltam - ezek németek!

Tegnapelőtt (csütörtökön) voltam íróasztalt venni, mert az az asztal, ami itt van, a Lacikáé lesz. Így néznem kellett egy újat (Szilviék fizetik). Már a sokadik (török antik bútor)boltban jártam, amikor találtam egyet, amit nem 200-300 euróért akartak rám sózni, hanem 100 alatt volt bőven. Azt ígértem, hogy pénteken megyek vissza. Ez sajnos elcsúszott ma ebéd utánra. Az asztalt megvettem, ki is fizettem, házhoz is szállították egy órán belül. Legnagyobb meglepetésemre jön az eladónő, hogy menjek és segítsek neki. Mi ketten hoztuk be az asztalt, a - dagadt - pasi meg ott ült a volánnál és dirigált. Azt hittem, hogy hozzávágok valamit! Kicsit furán éreztem magam, hogy két nő cipekedik, egy hájpacni pedig ül és nézi. Grrrrr.... ezek sem európai kultúrából valók - azt hiszem. (Remélem, hogy egy német nem tenne ilyet! A tegnapi után nagyot csalódnék. De azért szeretjük a törököket is, csak ... !!! :-) )

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr821031538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.03.29. 20:39:46

Hát, igen, nyugaton az "ügyfélszolgálat" még nem szitokszó. :) A bevándorlók meg megszokást igényelnek... mindkét oldalról. Csak nem antik török bútorod lett?! :D

bombazsu 2009.03.29. 21:33:42

Sem nem antik, sem nem török. Egy fehér bútorlapokból összecsavarozott íróasztal. Valószínűleg vmi lomtalanításban szedték össze és összerakták, meg fehér műanyaggal bevonták. Viszonylag masszív, de inkább nem próbálgatom a határait. Kifejezetten jól néz ki rajta a fehér asztali lámpa meg a fehér netbook-om. Szerencsére vannak még a szobában modernebb bútordarabok, így teljesen beleillik a képbe. De majd úgyis meglátod...! ;)

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.03.29. 23:08:47

Masszív és illik a szobába, az a lényeg! ;) Meglátom ám, de bizony régen volt már fotós írásod itt a blogon... vagy júniusig várni kell rá míg én lövök egy pár képet sajátkezűleg?! :P

Németórán még mindig te vagy a mintadiák? És kórust találtál már?

bombazsu 2009.03.30. 19:45:04

Vannak képek, de majd holnap szórakozok ezzel az otthoni gépen. (Úgy tűnik, hogy a Windows még könnyebben engedelmeskedik nekem, mint a Linux.)

Én nem vagyok mintadiák, de a jobbak között vagyok/voltam. Holnaptól kimarad 3 hét... :( Van egy srác, aki semmit nem csinál, csak azért jött ide, hogy megtanuljon németül. Egész nap nem csinál mást, csak tanul. Van, hogy közösen tanulok - vele.
Sajnos kórust még nem kerestem, de már eléggé hiányzik az éneklés!


süti beállítások módosítása