4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Teljes állás ?!

2009.02.19. 21:21 - bombazsu

Elsősorban itt (is) megköszönöm a névnapi jókívánságokat: Köszönöm!!

Ma fél 8-kor kezdtem és fél 5 után végeztem. Ha belegondolok, ez 9 órás munka volt. De szerencsére sokkal jobb annál. Csak most kezdem el értékelni Ildikónak a furcsa napirendjét. délben 11-kor alszik, 2 körül felébred, utána ebédel. Én pedig ezalatt az alvásidő alatt azt csinálok, amit csak akarok. Lazán főzök magamnak valami ebédet, nyugodtan megeszem, szunyókálok utána néhány percet, olvasok, tanulok/gyakorlok, lejövök néhány percre felmelegedni... és a gyerek csak alszik, alszik és alszik.... Igen, egy picit hűvösnek tartom fent a 16 fokot, de lehet, hogy velem van baj. Szerencsére idővel itt a nyár!

Ma én mentem a gyerekekért az óvodába. Nagyon izgi volt!! Mindkét csoportban (Katáé az elefánt, Lacié a medve csoport) előreküldtem Ildikót, mert abban bíztam, hogy ha őt meglátják, akkor rögtön tudják, hogy én jöttem a gyerekért. És bevált, mert nem kellett magyaráznom, hogy ki vagyok és kiért jöttem. Jófejek voltak a óvó nénik: amikor észrevették az Ildikót, nagyon megörültek neki, aztán küldték is a másik gyereket hozzám öltözni.

Arra gondoltam, iderakok egy képet, mert mindenki nagyon türelmetlen... de ide sem megy! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr95953644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P-B-J 2009.02.19. 22:57:46

Ahoj bombazsu!
boldog névnapot!tudom ám, az ajándékod már jó előre kibontottad... ejejejejjjj
itthon sokan érdeklődnek ám felőled, hogy mi újság, hogy vagy... de majd mindenkit ide irányítunk.
Na jó éjt, azért aludj is odakint!

u.i. minden nap csekkolom a repülő árakat, amik egyelőre folyamatosan ingadoznak. válság van...


süti beállítások módosítása