4 hónap Linzben

Friss topikok

  • KoBa(k): Jó pakolást, hazautat! (2012.01.21. 20:32) Utolsó napjaim (Linzben)
  • KoBa(k): Gratulálok az eredményeidhez, amilyen nehezen mentél ki, annyira hasznos volt a jelek szerint ez a... (2012.01.19. 01:19) A linzi megméredtetéseimnek ezennel vége!
  • judmum: No, ezt a mongol éttermet kipróbáljuk vasárnap... Vagy máshová viszel minket? Szépen kell búcsúzni... (2012.01.18. 09:12) Faust
  • bombazsu: @szeeesz: Az ünnepekre, 19-én. :-) Tanulsz oroszul??? (2011.12.06. 15:09) Előadások a különböző kultúrákról
  • bombazsu: Ezek szerint az! Csak hogy a többiek is "értsék": kicsit savanyú izzadságszag szerű, némi édeskés ... (2011.11.29. 21:45) International Week

Hó...

2009.02.16. 22:49 - bombazsu

A mai tervekből nem sok valósult meg. Ellenben most kezdek rájönni, hogy miket hagytam otthon, ill. mit nem intéztem el (otthon). :-)

Egész nap esett a hó, de nem maradt meg, mert 3 fok van. Állítólag régen volt már ilyen nagy havazás itt. (A "nagy hó" itt kb. 5 centit jelent.) A híreim szerint egész Európában havazás van: Dánia, Németország, Magyarország... de arról nem tudok, hogy meg is maradna. Itt nagyon olvad: vásárlásba menet majdnem a nyakamba szakadt egy adag olvadt hó egy házfalnál. Az orrom előtt pottyant le.

Délután és este a gyerekekkel voltam, mert megmutatták nekem, hogy merre találom őket az oviban. Az este nem volt betervezve, de eszembe jutottak a Túró Rudik, amiket végre sikerült odaadni a gyerekeknek. Persze nem tartott sokáig az az 1 darab, amit fejenként megehettek, de vacsora utánra is kellett hagyni. (Már érkezésem óta mindig elfelejtem átadni és kezdtem aggódni, hogy megevődik, mielőtt a címzettekhez eljutna.)

Holnaptól kicsit sűrű lesz a hetem: majdnem minden nap a gyerekekkel kell lennem délelőtt is egy kicsit, meg délután-estefelé is. De leglább nem csúszik szét a napom úgy, mint ma!

Lehet öteleteket és egyéb paramétereket adni arról, hogy mit szeretnének olvasni a Kedves Olvasók! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://bombazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr40947571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoBa(k) · http://kobak.netpok.hu 2009.02.16. 23:33:51

Kívánom hogy a jövőben bármilyen hulló teherrel is ennyi szerencséd legyen mint most a hóomlással! A Kedves Olvasó szívesen látna fotókat is, milyen helyre kerültél. ;) Ja és Túró Rudi rulz! :D

Scorinna 2009.02.17. 18:46:04

cső zsu! A képek jó ötlet, mindenképp tárj néhányat a t. olvasók elé :) Amúgy meg írj arról, hogy hogy jössz ki a gyerekekkel, meg majd hogy hogy megy a német... Amúgy megdöbbentő, hogy milyen ruhákat hagytál itthon, nem is értem :o)

bombazsu 2009.02.18. 00:16:06

@Scorinna: Nahát, nahát! Néhány napja jöttem el otthonról és máris megtámadtátok a szekrényemet, mint valami hullarablók...
Ma már nem írok, mert el step-aerobikoztuk az időt. (Nóri holnap tartja az első edzését és ezért megpróbált nekünk betanítani egy koreográfiát. Én tényleg igyekeztem!! :S )
A képeket pedig nem bírom feltölteni a galériába. Öccs, adj vmi tanácsot, pls! (Azért ne hidd, h olyan könnyen megbocsátom azt, hogy leocsmányoztad a blogomat! Nem fikázni, olvasni!! - Ez mindenkinek szól!)
Holnap/Ma fél8-kor kezdek. Alunni kéne!Pussz mindenkinek!

judmum 2009.02.18. 10:19:33

Remélem, azért nem érzed magad hullának! Hacsak nem a step-aerobikozástól - aminek egyébként szívből örülök!
Ne félj, "anyatigrisként" próbálom majd védeni a kincseidet!
Na, jó munkát és szép napot! Pussz!


süti beállítások módosítása